Seperti mana yang telah dihebahkan minggu lalu, MRS Tapah telah mengadakan Hari Bertemu Pelanggan pada 9 November 2010 bersamaan dengan hari Selasa. Alhamdulillah perjalanan program teratur dan memberangsangkan... Terima kasih atas kunjungan orang awam dan urusetia-urusetia yang terlibat seperti Pentadbiran Ibu Pejabat JKSPk, Penyelaras program, Bahagian sokongan Keluarga, Jabatan Bantuan Guaman dan semua kakitangan MRS Tapah yang memberikan komitmen terbaik demi kelancaran program ini....
Bertungkus lumus menyiapkan pameran untuk pengunjung
Alhamdulillah berkat kerjasama sepasukan segala yg susah pasti menjadi mudah
Dewan MTS bersedia menerima kunjungan pelanggan yang ingin berurusan
Suasana semasa Hari Bertemu Pelanggan...
JBG bersedia membantu dan memberi khidmat nasihat
Kaunter BSK merupakan kaunter popular pengunjung yang berurusan...
Diharapkan agar program yang dianjurkan ini mampu memberi manfaat kepada masyarakat khasnya berkaitan prosedur, info perundangan dan khidmat nasihat.
No comments:
Post a Comment